درگاه پرداخت آنلاین

شبکه های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار
و محصولات و همچنین
مطالب علمی و فنی از
شبکه های اجتماعی ما
دیدن فرمایید

 

 

 

ابزارهای پشتیبانی

پشتیبانی آنلاین

تلفن ثابت
04132662708

فکس
04132662708

ساعات تماس تلفنی
روزهای شنبه تا چهارشنبه
از ساعت 9 صبح الی 16 عصر

ایمیل
myelekom [at] gmail [dot] com

خبرنامه
* ایمیل
نام 
عضویت لغو عضویت
 
اخبار فروشگاه

افتتاح فروشگاه آنلاین

سلام دوستان امروز اول آبان 1394 شمسی فروشگاه آنلاین الکام افتتاح گردید ..
تمام مقالات

نوشته شده: 2015/12/10 19:49:02

فروشگاه آنلاین الکام ، عرضه کننده انواع قطعات ، ماژول ها ، ابزارآلات و تجهیزات
با کیفیت بالا و قیمت مناسب در زمینه برق ، الکترونیک ، کنترل ، مکانیک و کامپیوتر

شرایط و قوانین

ثبت هر سفارش و یا تبادل هرگونه تراکنش مالی با فروشگاه ELEKOM به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

 

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول ، آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماس ثابت و همراهی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ، هر گونه تاخير یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد.

قیمت ها و موجودی کالاها :

کلیه قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد ، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها ، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد ، همچنین در صورت عدم تامین موجودی توسط تامین کنندگان فروشگاه ELEKOM مراتب به اطلاع خریدار رسیده و هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشگاه ELEKOM نخواهد بود ، بدیهی است پس از هماهنگی های لازم مبلغ پرداختی عودت خواهد گردید.

 نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف 48 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها 48 ساعت کاری پس از تایید تراکنش می باشد ، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد. در حال حاضر برای ارسال سفارشات دو روش وجود دارد. برای پست پیشتاز مبلغ ثابت 15,000 تومان (بسته هایی تا وزن 1 کیلوگرم) در نظر گرفته شده است که شامل هزینه های کارتن و بسته بندی ، هزینه پیک برای حمل بسته به دفتر خدمات پستی و هزینه خود پست پیشتاز می باشد ، در صورتی که هزینه های ارسال کمتر از مبلغ فوق باشد ما به التفاوت وجه واریزی برای ارسال سفارش به مشتری عودت داده خواهد شد یا بصورت کوپن تخفیف برای سفارشات بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای سفارشات بزرگ تر و سنگین تر و با تعداد بالا (بسته های بالای 1 کیلو گرم) روش حمل بین شهری پیشنهاد می گردد. در روش حمل بین شهری ، سفارش مشتری با یکی از شرکت های حمل و نقل خصوصی مانند تیپاکس یا چاپار یا آرامکس یا از طریق باربری ها و ترمینال های اتوبوسرانی بصورت پس کرایه ارسال می شود ، بدیهی است که کرایه حمل سفارش در هنگام تحویل سفارش به مشتری از وی اخذ خواهد شد.

 روش هاي پرداخت :

کلیه تراکنشات مالی این فروشگاه بصورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت آنلاین شرکت به پرداخت ملت می باشد.

پيگيري سفارشات :

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها "در دست اقدام" می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به "اقدام شده یا کامل شده" تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس از ارسال بسته ها یک پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

تعویض کالای معیوب :

فروشگاه ELEKOM هیچگونه کالای معیوبی را به فروش نمی رساند. این فروشگاه با تکیه بر تجربیات علمی و فنی چندین ساله کادر مجرب خود همیشه متعهد به ارائه کالاها و قطعات مرغوب و بی عیب و نقص مطابق با مشخصات سازندگان می باشد. پس از دریافت بسته، مشتری 24 ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال بخش فروش را مطلع نماید. با توجه به اینکه محصولات ارائه شده در فروشگاه ELEKOM به ندرت دچار مشکل می باشند ، در اکثر مواقع قطعات معیوب در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض و برای مشتری ارسال می گردد. البته بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ و یا جریان نامتناسب، عدم نصب صحیح و غیره دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. همچنین در مورد کالاهای خاص و گران قیمت، برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از سایر مشکلات، خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید.

 ماليات :

در حال حاضر کلیه خریدهای آنلاین از این فروشگاه مشمول مالیات نمی باشند ، در صورتی که فعالیت این فروشگاه مشمول پرداخت مالیات شود ، بطبع میزان مالیات وضع شده لحاظ خواهد شد.

 لغو سفارشات :

مشتری گرامی ، زمان و هزینه ما مانند زمان و هزینه شما بسیار با ارزش و طلایی است. پس در بررسی ، انتخاب و خرید خود ، حداکثر و نهایت دقت و توجه را به خرج دهید و قبل از ثبت هر گونه سفارش و یا پرداخت وجهی باید به طرق مختلف مانند بازارهای سنتی یا فروشگاه های اینترنتی و سایر همکاران فروشنده از نیازهای خود و امکانات و کیفیت و قیمت کالا یا کالاهای درخواستی ، آگاهی و اطلاعات کافی را بدست آورده و سپس اقدام به ثبت سفارش و پرداخت وجه در فروشگاه ELEKOM نمایید. بدیهی است به علت حساسیت فوق العاده بالای قطعات و تجهیزات و لوازم برقی و الکترونیکی و کامپیوتری و همچنین تهیه تعداد قابل توجهی از این کالاها از طریق انبار سایر تامین کنندگان همکار ، امکان لفو یا عودت و یا مرجوعی سفارش بعد از ثبت سفارش و پرداخت از طرف شما و تامین و خرید آیتم های سفارش و ارسال آنها از طرف ما میسر نمی باشد. لغو و مرجوعی سفارش فقط در صورتی مورد قبول است که شما سفارش ارسال شده را از مامور پست یا تیپاکس و یا باربری تحویل نگرفته و بدون باز نمودن درب بسته و در بسته بندی اوریجینال ارسالی از طرف ما ، فوراً و بدون فوت وقت بسته را به فروشگاه ELEKOM عودت نمایید و این موضوع را از طریق تماس تلفنی به فروشگاه اطلاع دهید. در غیر این صورت و با تحویل گرفتن و باز نمودن بسته و محتویات آن امکان لغو سفارش میسر نخواهد بود. بدیهی است زمانی هزینه سفارش به حساب مشتری برگشت داده خواهد شد که محصولات خریداری شده عیناً و صحیح و سالم در بسته بندی اوریجینال فروشگاه و بدون باز شدن درب بسته به فروشگاه عودت داده شود. همچنین کلیه هزینه های برگشت بسته و یا در صورت لزوم تست فنی قطعات برگشتی برای اطمینان از سالم بودن آنها به عهده مشتری بوده و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه ELEKOM تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ، بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه ELEKOM نمي شود . بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه ELEKOM تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه ELEKOM نخواهد بود).

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه ELEKOM باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد. در صورتی که خریدار در زمان سفارش آدرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده آدرس دوم یا سوم می باشد لذا به این نکته توجه نمایید.

 تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد (به جز مواردي كه بسته اي ارائه مي شود) . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود .

 اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت نقدی صرفا یک روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه ELEKOM :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه ELEKOM استفاده نماید، مسولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

شرایط حفظ حریم شخصی :

کلیه اطلاعات کاربران نزد این مجموعه امانت و محرمانه می باشد و شرایط حفظ حریم شخصی کاربران با توجه به استاندارد های مشتری مداری تعریف شده و در دستور کار مجموعه ELEKOM قرار گرفته و تمام مدیران و کارمندان این مجموعه با توجه به قوانین حاکم در کشور عزیزمان ایران ملزم به اجرای آن می باشند. همچنین این مجموعه فقط در مقابل درخواست و دستور کتبی سازمان ها و مراجع ذی صلاح و قانونی و قضایی کشور ملزم به ارائه اطلاعات کاربران خود می باشد.

تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه ELEKOM محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه ELEKOM در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه ، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم
از مراجع ذیصلاح مي‌ باشند و همچنین کلیه فعاليت‌هاي اين سايت
تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است

کلیه حقوق مادی و معنوی و طراحی و پیاده سازی این فروشگاه برای مجموعه الکام محفوظ است